تازہ ترین
کام جاری ہے...
Saturday, August 12, 2017

امت کے موجودہ حالات

August 12, 2017

میں امت کے موجودہ حالات کو دیکھتے ہوئے،سب سے پہلے  اپنے آپ سے مسلکی چھاپ کو اتارتا ہوں،میں واضح اعلان کرتا ہوں
میرا کوئی مسلک نہیں
میں بریلوی ہوں نہ دیوبندی نہ شیعہ نہ اہل حدیث
میں ایک عام مسلمان ہوں
میں خدا کی قسم اٹھا کر کہتا ہوں
فرقہ بندی نے اسلام اور مسلمانوں کو بہت نقصان پہنچایا ہے،اس فرقہ بندی نے بھائی کو بھائی کا دشمن بنا دیا ہے ،اب تو نفرت و عداوت کی دیواریں اس قدر بلند و مضبوط ہو چکی ہیں ،کہ انھیں ختم کرنا انتہائی دشوار ہو گیا ہے.
لیکن میں اسے ختم کرنے کی ہمیشہ کوششیں کرتا رہوں گا.
اب میں مسلمان بن کر ہی سوچوں گا،مسلمان بن کر ہی لکھوں گا.
آپ مجھے گمراہ سمجھیں یا کافر
مجھے کوئی پرواہ نہیں
کیونکہ
اللہ تعالی دلوں کے حال جانتا ہے.

از
#احسان_اللہ کیانی
12-اگست-2017

0 تبصرے:

Post a Comment

کمنٹ کا شکریہ ۔۔۔آپ کا تبصرہ جلد ایڈمن کی طرف سے ظاہر کر دیا جائے گا

اردو میں تبصرہ پوسٹ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کر دیں۔


 
فوٹر کھولیں‌/بند کریں